مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه باید گل های بیش تری به ثمر می رساند...

یووه باید گل های بیش تری به ثمر می رساند...

 

نمایش نه چندان جذاب دیگری از یوونتوس، اما بردی ارزشمند دیگری برای مردان مکس آلگری. سرمربی یوونتوس در پایان بازی با خبرنگاران به مصاحبه پرداخت و عملکرد امروز شاگردانش را تحسین کرد. او معتقد است که یووه باید با اختلاف بیش تری بازی را برنده می شد.

 

ضربه آزاد زیبایی از آلگری یوونتوس را به برد دیگری در سری آ رساند. اما عملکرد تیمی یوونتوس چندان جالب توجه نبود.

 

آلگری در پایان بازی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

 

شاگردانم نمایش خوبی از خود ارائه دادند و موقعیت های زیادی به دست آوردیم. در پایان این ماه بازی های مهمی پیش رو داریم و این پیروزی است که در حال حاضر اهمیت دارد. بازی امروز می توانست با اختلاف گل بیش تری به پایان برسد. ما باید اینقدر قوی باشیم که بتوانیم از ابتدا تا آخرین دقیقه ی بازی در مقابل حریف جنگنده ظاهر شویم. در فوتبال اولین چیزی که باید انجام دهید دویدن است و پس از آن بازی کردن اهمیت پیدا می کند.

 

سرمربی سابق میلان در مورد اینکه تیمش با تیم فابیو کاپلو مقایسه می شود صحبت کرد:

 

یوونتوس کاپلو؟ من تصویر واضحی از بازی آن ها را در ذهن ندارم، اما می دانم که یوونتوس آن زمان همانند یوونتوس من به بردن عادت کرده بود. حریفان سخت تر و سخت تر شده اند و همواره باید به فکر راه حل های جدیدی در مقابل آن ها باشید. امروز باید به بازی کیه وو فکر می کردیم و بعد از این بازی به دیدار با پسکارا. باید قدم به قدم و در لحظه جلو برویم. نمی توانیم کاری به جز این انجام دهیم.

 

عملکرد ایگوایین و ماندژوکیچ...

 

ایگوایین امروز بازی خوبی ارائه داد. ما به بازیکنی نیاز داریم که بین خطوط حرکت کند و در نبود دیبالا او به خوبی آن را انجام داد. من از ایگوایین و ماندژوکیچ خواستم که فداکاری هایی برای تیم انجام دهند و آن ها این کار را به خوبی انجام دادند. از لحاظ تکنیکی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و از این عملکرد بازیکنانم خوشحال هستم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: